۱۳۸۹-۰۲-۲۱

راه حل احمدی نژاد برای استان شدن کاشان

دکتر محمود احمدی نژاد ظهر روز گذشته در ادامه سفر یک روزه خود به کاشان با حضور در میدان جهاد این شهرستان در جمع مردم با اشاره به درخواست مردم کاشان و مسوولان شهرستان کاشان در مورد استان شدن این شهرستان و از جمله صحبت های آیت الله نمازی امام جمعه این شهرستان گفت: کاشان الحمدلله به لحاظ سابقه تاریخی، فرهنگی و اخلاقی و به لحاظ آداب و رسوم و نجابت و به لحاظ کار و تلاش همه ویژگی های لازم را دارد اما این جا یک ایراد قانونی وجود دارد و آ ن بحث جمعیت است که البته سه راه وجود دارد;

یک راه آن فقط دست شماست و راه دیگر آن دست مجلس است و راه دیگر آن نیز تلفیقی است.


همفکری کنید و یک راه پیدا کنید، یا باید قانون را درست کنیم که قبول دارم مسیر سخت و طولانی است. یا این که شما خود فکری بکنید. یا یک راه تلفیقی به کار ببرید و ما با مجلس صحبت کنیم و مقداری سقف جمعیتی را بالا بیاوریم و خود شما نیز کمک کنید.


چه چیزی بهتر از این که به جای 300 هزار کاشانی انقلابی و مومن، یک میلیون کاشانی نجیب داشته باشیم؟ چرا برخی حسادت می کنند؟ این سرمایه کشور است.

سعی می کنیم از دل قوانین موجود راهی را پیدا کنیم راهی جمع و جور کنیم و شما هم همراهی کنید تا کار را به نحوی جلو ببریم. احمدی نژاد در انتهای سخنرانی خود در بین جمع پرشور مردم کاشان خطاب به آنان گفت: یک سوال کلیدی از شما دارم آیا خسته شدید؟ خسته نشدید؟
که همه در پاسخ گفتند نه. و این سوال را مطرح کرد که چه کسی خسته است؟
که جمعیت با صدای بلند گفتند دشمن.

هیچ نظری موجود نیست: